كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1396/9/7 سه‌شنبه پیام دکتر رستمی ابوسعیدی به مناسبت خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز حضور شهدا در دانشگاه موجب ترویج فرهنگ شهادت می شود به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،دکتر رستمی در پیامی به مناسبت خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز گفت: امیدواریم با حضور شهدا در دانشگاه، شاهد تلطیف فضای معنوی و عجین شدن دانشگاهیان با فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.
در متن پیام دکتر رستمی ابوسعیدی آمده است:
اصلی ترین پیام شهدا برای نسل امروز عزت ، آزادی ، سعادت و سربلندی دنیا و آخرت است و در شرایط کنونی که کشور مورد هجمه های فرهنگی استکبار در جهت جداسازی آینده سازان کشور از ارزش های والای انقلاب اسلامی قرار گرفته است، نیاز نسل جوان به ارزشهای متعالی اسلامی در جهت پیمودن مسیر پیشرفت همه جانبه ، بیش از پیش احساس می شود.
بدون شک، ترویج فرهنگ شهادت و ایثار به عنوان والاترین میراث انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس وظیفه‌ای است که بر عهده همه دلسوزان نظام است و خاکسپاری شهدا در دانشگاه می تواند نقشی تاثیرگذار در مستحکم تر کردن رابطه بین دانشجویان و شهدا داشته باشد.
دانشگاه وظیفه جهاد علمی و رشد و تعالی جوانان و دانشجویان در عرصه دانش را دارد و حضور مبارک شهدا در دانشگاه می تواند منشاء خیر و برکت برای دانشجویان بوده و زمینه تهذیب نفس آنها را فراهم نماید و جای بسی افتخار است که دانشگاه پیام نور در این زمینه پیشتاز بوده و امروز نیز در مرکز شیراز همانند دیگر مراکز این دانشگاه، میزبان شهدای گمنام خواهیم بود.
امید که با حضو شهدا در این دانشگاه بتوانیم نقشی ویژه در تبیین اهداف و آرمان های معنوی شهدای گرانقدر و همچنین تلطیف فضای معنوی دانشگاهیان ایفا نماییم
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر