كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1396/7/30 یکشنبه رئیس دانشگاه پیام نور: آمادگی دانشگاه پیام نور برای راه اندازی مرکز و واحد در کشور عراق/ توسعه فعالیت علمی بین المللی ماموریت ویژه پیام نور است

دکتر رستمی ابوسعیدی گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان هاب بین المللی دانشگاه های نیمه حضوری ماموریت ویژه ای در توسعه فعالیت های علمی بین المللی و دیپلماسی علمی برعهده دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور در دیدار رایزن فرهنگی کشور عراق با مدیریت دانشگاه پیام نور که امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی ایران، در حال حاضر با بیش از 600 هزار دانشجو در 4500 مرکز و واحد دانشگاهی در داخل و 68 کشور خارجی فعالیت می کند.
وی افزود: در حال حاضر حدود 6 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند و حدود 600 نفر هم در کشور عراق و در شهرهای بصره، کوفه، کربلا ، سلیمانیه و اربیل مشغول تحصیل و یا ثبت نام هستند.
وی با عنوان اینکه گسترش تعامل علمی با کشور دوست عراق و ارائه آموزش در کشورهای منطقه که از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و موقعیت استراتژیک دارای وجوه مشترک بسیاری هستند، یکی از اهداف اصلی دانشگاه پیام نور است، افزود: دانشگاه پیام نور در بازدید از کشور عراق ، نیازهای این کشور را بررسی کرده و هم اکنون با دارا بودن بیش از 4 هزار عضو علمی تمام وقت و دیگر امکانات آموزشی، آمادگی کامل را برای ارائه خدمات گسترده در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، فراهم کردن فرصت های مطالعاتی، اعطای بورس و پروژه های همکاری مشترک داراست.
دکتر رستمی ابوسعیدی با اشاره به اعتبار مدرک دانشگاه پیام نوردر کشورهای خارجی نظیر کانادا اظهار داشت: مدرک دانشگاه پیام نور به یمن کیفیت آموزشی و استانداردهای لازم علمی در همه کشورها قابل قبول است و این دانشگاه از لحاظ محتوای علمی جزو 10 درصد دانشگاه های برتر قرار گرفته است.
وی همچنین یادآور شد: دانشگاه پیام نور آمادگی خود را برای راه اندازی مراکز و واحدهای جدید در کشور عراق و هرگونه همکاری علمی مشترک اعلام می کند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر