كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1396/7/15 شنبه برگزاری جلسه شورای نظارت و ارزیابی در دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد جلسه شورای نظارت و ارزیابی استان دانشگاه پیام نور استان، روز سه شنبه یازدهم مهر، با حضور همه اعضای منتخب در سالن جلسات ستاد استان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان ، در ابتدای این جلسه دکتر شاکری، مدیر نظارت و ارزیابی استان ضمن تبریک به اعضای جدید شورا، اظهار امیدواری کردند که این شورا بتواند در راستای اعتلا و ارتقای جایگاه دانشگاه با توجه به اختیارات شورا اقدامات عملی انجام دهد. وی در ادامه به تبیین اختیارات این شورا پرداخت و همچنین پاره ای از مسائل را مطرح کرد و اعضا نیز در مورد آنها نظرات خود را ارائه و راهکارهای لازم بحث شد.
 سپس آقای دکتر سجادی به عنوان رئیس شورا، ضمن تبریک شروع سال جدید، به بیان مطالبی در خصوص دانشگاه و مسائل مختلف پرداختند. ایشان تاکید نمودند که شورا باید در همه حوزه ها ورود کند و بدون اغماض به همه مسائل و احیانا مشکلات رسیدگی نماید.

سید سجاد سجادی بیان کردند که از مصوبات شورا به طور کامل حمایت می کند، همچنین پیشنهاد بازدید از مراکز و واحدهای استان از طرف وی مطرح و به تصویب شورا رسید. در ادامه جلسه اعضا در خصوص دستور کار جلسه و سایر موارد بحث و تبادل نظر کردند. در پایان جلسه، اعضای کمیسیون های تخصصی شورا با توجه به تخصص هر عضو مشخص شد

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر